På träff med Nasse


Tillsammans med matte och Summer tog jag en tur med tunnelbanan till universitetet. Där skulle vi träffa Nasse och hans matte. Jag hade bara träffat Nasse en gång tidigare och då var vi på hundkaféet. Han var jättetrevlig. Vi tog en långpromenad tillsammans i det fina vårvädret.

Vi stannat vid Skafferiet i Ekoparken för att våra mattar skulle få fika lite och vi fick vila och dricka vatten. Sedan var det dags för att kolla in fåglarna vid dammen.

Så var det dags att gå hem igen. Här kommer jag i full fart. Jag älskar att springa. Medans Nasse tog det lite lugnare.

Det var jättekul att träffa dig Nasse. Hoppas att vi ses snart igen. Tack för idag!

Kommentarer
Postat av: Jimmie & Kingeling

ååå, så härliga bilder :) Nu är det inte långt kvar till sommaren :)

xoxo

2009-04-13 @ 20:39:42
URL: http://kingeling.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej Anneli! Tack för gulliga kommentarer på vår blogg. Nu är allt frid och fröjd igen! Silja mår prima, äter med god aptit och bajjar fina fasta korvar! Ska bli skönt om några veckor när vi kan lämna valparna litet längre och komma ut i skogen igen! /Pernilla

2009-04-13 @ 22:01:03
URL: http://hundvalpsbloggen-blogg.se
Postat av: Madeleine

Det ser verkligen jättehärligt ut. Hoppas ni får vackert väder nu i helgen så alla vovvarna kan få busa massor utomhus.

2009-04-18 @ 09:52:52
URL: http://astasdagbok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0