Romeo mår som i morse

Romeo är fortfarande lite förkyld, så jag fortsätter att bära honom upp och ned för trappan i farstun. Vill inte han ska anstränga sig för mycket. Han har även ätit lite dåligt idag, men det hör väl till.

När min dotter kom över idag, så kände hon en knöl på Romeos ena lår. Gud vad jag blev rädd. Inte det också. Men efter att jag hade känt lite mer grundligt, så tror jag att det är något som sitter fast på låret. Det känns mer som en bit av benet har fått en liten extra böj. Men naturligtvis ska jag kolla upp detta hos veterinären. Det får vänta till efter alla helger. Han har ju inget obehag av det nu. Lilla gubben, alltid är det något.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0