Imorgon är det dax


Ja, imorgon bär det av till veterinären i Årsta där jag ska ta bort tandsten och några valptänder. Jag vet ju inte vad som ska hända riktigt, men det går nog bra. Matte tycker att man ska vara nybadad när man ska till vet. så då är det väl bara att finna sig i det. Men jag tycker inte att det är kul. Jag tycker jag ser så ren och fin ut på den här bilden, eller hur?

Hur kul är det att bli duschad?

Efteråt ser man så här ynklig ut.

Efter att matte har försökt torka mig med hårtorken, så ger jag igen lite genom att torka mig själv på golvet.


Kommentarer
Postat av: Valentin och Jake

Hehe...



Vi tycker du ser rolig ut när du är sådär blöt!



Men de andra vovvarna verkar ta bra hand om dig :)

2009-02-03 @ 11:18:18
URL: http://valentinandjake.blogg.se/
Postat av: Danielle

plutten... pepsi lider med dig ^^

2009-02-03 @ 16:35:45
URL: http://pompom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0