Matte o jag


Här sitter jag och väntar på att matte ska bli klar, för vi ska ta en tur till hundkaféet Himmelska Hundar .

Jag hade jättekul, träffade bl.a. en chihuahua-kille som hette Totte. Matte tog lite bilder, men tyvärr kan jag inte visa de idag utan för vänta till imorgon kväll. På TV3 kommer de att visa när hundkaféet fick en renovering. Och vi har lovat att inte visa något förrän programmet har sänts. Matte tänkte ju inte riktigt på hur hon tog bilderna på oss. Knäppt va?

När vi kom hem bakade matte ostbollar till oss. Om du vill ha receptet får du gå in på Hund i Sthlm.

Vi  ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Jag blir avis, ni och eran matte är och fikar ofta!! :-) Jag skulle gärna fika varje dag men min matte har inte råd göra det varje dag.. men det är mysigt när ni kommer ut på egen hand med matte och fikar eller gör roliga saker! kram Mio

2009-02-08 @ 22:30:54
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0