Nu var det klart!


Kvart i 9 i morse tog matte och jag tunnelbanan till Liljeholmen för att där byta till tvärbanan för att komma till veterinären.

Först var det lite spännande ute i väntrummet, men sen skulle man in till veterinären, som började med att sticka mig i bakbenet. Jag skrek jättehögt, för det gjorde jätteont. Efter en liten stund blev jag ganska trött och somnade i mattes knä. Ja, se´n vet jag inte vad som hände förrän jag vaknade upp och matte skulle hämta mig. Jag blev lite rädd, så usch! jag kissade på matte. Ja, ja, sån't händer ibland. Matte fick lite instruktioner från vet. och sedan fick hon betala 1100 kr. Det var dyrt tycker jag för lite tandsten och 4 valptänder.

Jag var lite snurrig och vinglig så matte fck bära mig hem. Mamma Summer blev jätteglad när jag kom. Hon nosade och nosade. De andra fick inte komma i närheten, då morrade jag. Nu ska jag sova lite för om några timmar så får jag äntligen äta mat.

Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Alessandra

Men lilla skrutt va söt!

2009-02-02 @ 15:29:29
URL: http://alessandra.se
Postat av: Valentin och Jake

Stackars dig som var tvungen att besöka veterinären. Matte säger alltid att vi är duktiga där men vi klamrar oss fast i henne och hoppas att hon inte ska lämna oss där hos den läskiga tanten eller farbrorn. Men det verkar ju ha gått bra för dig. Vilken tur att din matte kom tillbaka när du vaknade. Hur lång tid tog det, tror du?



Summer och Yoda tar nog hand om dig nu. Det är du värd! Krya på dig!

2009-02-03 @ 11:16:19
URL: http://valentinandjake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0