Oj, vad rädda vi blev


Vi ligger alla ute i hallen och småslumrar lite. Så helt plötsligt så börjar Hera låta jättekonstigt. Hon gnäller lite och låter så märkligt när hon andas. Matte hör inget! Vi börjar trampa omkring för att matte ska märka något.Så, äntligen kommer hon ut i hallen, sätter sig ned bredvid Hera och undrar vad det är. Hera bara tittar på matte och fortsätter att gnälla och har svårt att andas. tar matte upp Hera i knät och stoppar ett finger i munnen på henne och ut kommer en bit av en tuggpinne. Oj, vad glad Hera blev när hon kunde andas igen. Hon visste inte hur många pussar hon skulle ge till matte. Vi blev alla lika glada. Sedan blev vi lite trötta. Här sitter Hera tillsammans med Summer och Romeo och tar igen sig. PUH! vilken pärs. Tänk om matte inte hade kommit, eller om hon inte hade varit hemma. OJ, OJ, OJ!!!

Kommentarer
Postat av: Gizmo & Leeloo

Men gud vilken tur att det löste sig till det bästa!:D

2009-02-06 @ 10:34:15
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/gizlee
Postat av: Ira & Mio

Ojoj!! vilken pärs, tur matte hörde er till slut och det var snällt av er hjälpa till att föra oväsen!

Nu kanske jag förstår varför min matte alltid tar ifrån mig små benstump jag får aldrig äta upp mina ben till min stora förtret men hon har ju en avsikt med det..



Kram på er sötisar! Mio

2009-02-06 @ 11:13:09
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0