Trynen, de är smaskens!


Gissa vad matte hade med sig hem idag? Gristrynen! Det har vi aaaaldrig smakat tidigare. Hon hade bara köpt 2 st (snålt, tycker vi). Romeo fick det första. Snacka om han blev glad. Tyvärr så är matte ingen toppenfotograf, ja iallafall inte idag, för Romeo syns knappt på den här bilden. Kolla på bilden, det ser ut som om Romeo tuggar på en mus.

Yoda tyckte också att det var smaskens.

Stackars Summer blev utan, men som tur var så hade matte en smaskigt ben med torkad vom som hon fick, så då vart vi alla nöjda och glada.

Kommentarer
Postat av: Mio & Ira

Gristryne har jag inte heller fått smaka , däremot älskar jag allt som har med lamm att göra och hjortpinne och nyss fick jag smaka tjurmuskel det var smaskens så det hoppas jag få flera gånger :-) ja visst har bloggen blivit snygg :-) matte är nöjd då är jag väl det oxå, hoppas vi syns snart så jag får busa med er.. kram Mio

2009-02-17 @ 23:16:28
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Valentin och Jake

Åh, det ser verkligen smaskigt ut. Tror faktiskt vi fick gristrynen nån gång för länge sen! Men Matte borde ge oss det oftare tycker vi!



Det är nog ungefär ca -4 här med. Men det är verkligen kallt ändå. Iallafall tycker matte det. Hon fryser tårna av sig säger hon. Vi får lite kramp i tassarna ibland men då räcker det med att matte lyfter upp oss och värmer oss i en halv minut. Sen är det lugna puckar igen :D

2009-02-18 @ 07:50:19
URL: http://valentinandjake.blogspot.com
Postat av: LINA

okej :-) Nu har Tindra fått hem två supersnygga halsband Summer också kommer sukta över! Vet inte om bilderna blir bra på halsbandet, ska kika :-)

2009-02-18 @ 19:12:45
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0