Idag var det min tur!


Yes, idag fick jag följa med matte på äventyr. Vi tog tunnelbanan till Kungsholmen och hundkaféet Small to big. Jag älskar att hänga med på olika saker. Långpromenader eller besök på hundkafé är precis lika roligt. Massor med nya lukter och ibland en och annan ny kompis stöter man på och det är jättekul. På kaféet träffade vi Mio en mellanpudel med sin matte och Pepsi som ni ser här på bilden. Han var där med både sin matte och husse.

Matte hade med sig ett halsband till Pepsi som han skulle ha till sin scarf  som hade samma mönster.
Jag tog en tur runt i lokalen för att kolla in vad det fanns för spännande saker. Jag har på mig ett skvättskydd från Cane Minore. Man vill ju inte skämma ut matte med att kissa på någon fin hundbädd eller så. Ja, inte för att jag brukar lyfta på benet när vi är inomhus. Men matte vill vara på den säkra sidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0