Kaxig? Jag? Näääh!


Jag gillar att bestämma hemma och då speciellt över Hera, men när det gäller att gå själv på t.ex. hundcafé, då vågar jag inte riktigt visa de andra främmande hundarna vem jag egentligen är. Idag åkte mattes mamma och jag till Himmelska Hundar för att fika lite. Mattes mamma tyckte att jag behövde lite social träning. Ja, det var iallafall vad hon sa till bl.a. Kate som jobbar på fiket. Ja, kanske jag behöver lite träning. Helst ville jag bara sitta i knät, men det fick jag bara göra ibland. Så då gömde jag mig under bord och stolar. Ja, det fanns ju en del hundar som var mer i min storlek. Men nej, vågade inte riktigt gå fram och hälsa.

Som sagt helst ville jag vara nära mattes mamma.

Jag fick ha på mig ett väldigt fint halsband på vår promenad. Ett blått med små blå blommor, som kommer från märket Cane Minore.


Kommentarer
Postat av: Valentin

Jag tycker ni verkar ha det skapligt bra som får följa med och fika sådär. Det hade jag älskat att göra. Träffa andra hundar och människor och samtidigt vara nära matte. Ett plus kan ju oxå vara om man hittar smulor på golvet!! ;)

2009-01-12 @ 23:15:31
URL: http://valentinandjake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0