Onsdag den 15 juli


Ja, nu är klockan efter midnatt, men tänkte ändå berätta lite om vad vi har gjort idag onsdag. Hera mår mycket bättre nu och det känns jätteskönt. Men jag ville inte överanstränga henne, så hon fick bara ta småpromenader idag. Summer och Romeo tog jag på promenad runt här i området, medans Yoda och Zäta fick hänga med till Södermalm och Långholmen. Min dotter och jag tog en tur ned till stranden, där faktiskt båda hundarna vågade sig ut lite i vattnet. Tyvärr fick jag inte med det på bild.



Efter strandbesöket tog vi en promenad längs med vattnet till kaféet.

Imorgon tar vi kanske en tur till hundkaféet Himmelska Hundar.

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Va mysiga bilder :) Åh! Simmade dom också frivilligt? Eller var det lite tassbad? :) Ja, det är så trist, håller tummarna för att det blir av idag, man vill ju komma iordning :)

2009-07-16 @ 10:19:18
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Gizmo & Leeloo [Ett hundliv i alls in glans]

Ja men absolut:) Ska vi säga så att jag återkommer i början på nästa vecka så sätter vi en dag?:)

2009-07-16 @ 13:30:41
URL: http://gizmo-leeloo.se
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Lika fega som min lillskrutt då :) Men mysigt att se dem plaska i vattnet iaf!



Ja, jag hoppas verkligen att det blir av innan helgen, man står liksom still och trampar på samma ställe. Svårt att göra klart när inte tapeterna är uppe ju!

2009-07-16 @ 14:54:12
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0