Hemma igen



Jaha, då har man varit på sitt första födelsedagskalas. Först så åkte vi tunnelbana och sedan gick vi en lång bit. Vädret var inget vidare, så när vi kom fram var jag alldeles svart av smuts. Matte fick torka av mig redan innan vi steg in i hissen. Hon sa att man kan inte komma så smutsig till ett kalas. Nä, det kanske man inte kan, vad vet lilla jag.

Alla tyckte jag var liten och söt. Det var lite synd att flickorna som bodde där var lite rädda för hundar, så matte fick bära mig hela tiden. Inte gjorde det mig något. Det kändes ganska tryggt. Jag hade ju aldrig varit där förut. Efter en stund kom det lite fler gäster och där fanns det en liten kille som älskade småhundar. Där passade jag verkligen in. Han ville bara klappa och klappa på mig. Annars hände det inte så mycket. Jag sov i mattes knä en stund, fick smaka på prinsesstårta och tog en liten lur i en jätteskön soffa.

OBS! Det är inte jag på bilden här. Men det vet ni väl redan. Matte har hittat den här på nätet och hon tyckte den skulle passa.

Vi ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

natti:)

2009-03-14 @ 23:27:15
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: Valentin och Jake

Vad mysigt att få följa med på kalas! Iallafall att få vara hos matte :)



Vilka dumma analsäckar vi har. Matte upptäckte Jakes i tid så han slapp veterinär och bedövning. Men Valentin ska då alltid vara värst. Så nu är det lugna gatan här. Hoppas du kryar på dig, Romeo. Förhoppningsvis behöver jag inte ha tratten i så många dagar till. Bara jag kan låta bli min rumpa så!

2009-03-15 @ 09:48:17
URL: http://valentinandjake.blogspot.com
Postat av: Alexandra - vadfanskajagheta

sv: jaa de är supergullig verkligen:D



ja har lagt till dig nu:) lägg till mig med:D

2009-03-15 @ 19:08:50
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0