Oj, vad varmt det har varit idag


Vilket toppenväder vi har haft i helgen. Hundarna har varit ute jättemycket, men som jag skrev igår, hanarna för sig och tikarna för sig.

Tyckte att killarna skulle få sig en riktig långpromenad idag, så vi tog en tur till Ekoparken. Men vi tog inte den längsta vägen för det var lite för varmt för det. Både Yoda och Romeo sprang med tungorna hängande under hela promenaden. Jag hade vatten med mig som tur var, men det var nästa bara Romeo som ville ha något. Framme vid Ekoparken stannade vi till vid kaféet Skafferiet, där jag tog en latte + chokladboll och hundarna fick vila lite i skuggan. Så här såg killarna ut nästa hela tiden. Ja, Romeo låg lite då o då i solen. Han är ju lite speciell.


Kommentarer
Postat av: Isabella

Vad mysigt! Jo, klart vi ska försöka hängs med någon gång. Ibland tycker ju faktiskt Sintra att dte är lite halvkul i alla fall. Just nu har hon öroninflammation och svamp/klåda på halsen dessvärre så hon får inte träffa några hundar på ett tag, jag glömde fråga veterinären om det smittar så jag vill vara på den säkra sidan. Inte kul (och himla dyrt) med behandling :( så jag vill inte att ngn annans hund smittas.



Men snart ses vi nog!



Kram!

2009-05-31 @ 22:05:38
URL: http://annuendag.blogspot.com
Postat av: Jennie & Exxa

Tack snälla, vad glad jag blir!! :)

2009-06-01 @ 09:43:35
URL: http://www.exxa.se
Postat av: EmmaW

Ja det har varit en riktig kanonhelg. Underbart väder. Synd att det ska bli lite sämre nu i veckan.. Hoppas det blir fint till helgen igen..

2009-06-01 @ 21:23:41
URL: http://emmawelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0