I morgon torsdag kl 14

har jag fått tid på Årstakliniken för att vaccinera, chipmärka osv. Nancy och Ruth. Det ska bli spännande att se vad de har att säga om våra fina små valpar. Jag har försökt att väga de, men de är inte tillräckligt stilla för att vågen ska ge ett rättvist resultat, så jag ska be vet. ta en vikt. Kan vara intressant att se hur mycket de har ökat sedan de föddes, då Nancy vägde 160 g och Ruth 158 g.



Jag ska försöka hinna ta lite fler bilder på Nancy och Ruth nu innan de flyttar. Ruth flyttar till sin fodervärdsfamilj nu på lördag.

Kommentarer
Postat av: Ebba & Molly

Oj, oj vad tiden går fort, att de redan ska flytta! :(

2010-10-20 @ 18:45:18
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jag tyckte inte de var länge sedan de små liven föddes, tiden går så fort och vips så är de flyttklara. Hoppas du snart hittar ett gott hem till Nancy också! :D

2010-10-21 @ 17:04:00
URL: http://keeshond-wolfspitz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0