Fredag=långpromenader

Alla hundarna mår bra. Yodas kennelhosta höll inte i sig så länge och de andra blev inte smittade, tack och lov.

Zäta har följt med sin matte (min dotter) ut på landet några dagar. Skönt för henne att få lite miljöombyte.

Idag blev det verkliga långpromenader. Först ut Yoda och Romeo som fick gå på en lååååång promenad genom Lill-Jansskogen bort till Ekoparken. Vi gick förbi både hästar, kor och får. Mycket att skälla på förstås.





Vi var ute i ca 2,5 timme.

Sedan var det dags för Summer och Hera.





Tjejerna fick vara ute ca en timme. Vi hade väldigt tur med vädret. Varmt och soligt hela tiden.

Nu regnar det för fullt. Så sista kvällsturen blev väldigt kort.

Jag tror att jag har berättat tidigare att min syster också har en hund, en cocker spaniel som heter Muffins. När syrran jobbar så bor Muffins hos min mamma. Jag var uppe hos mamma idag för att fika och då passade jag på att ta en bild på Muffins.


Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt att hostan redan är över :)

2011-08-21 @ 17:47:30
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0