En låååååång promenad

Hej allihopa!

Nu var det ett tag sedan som jag visade några bilder på hundarna här hemma. Det har varit en ganska kylig dag men med sol och blå himmel. Det var jättelänge sedan jag tog hundarna på en riktigt lång promenad, så jag bestämde mig för att Yoda och Zäta skulle få en härlig tur i det fina vädret. Vi brukar nästan alltid gå genom skogen bort till Ekoparken, men jag tror att det fortfarande är ganska halt på sina ställen, så det fick bli turen längs Husarviken istället. Både Zäta och Yoda tyckte det var toppen, de sprang och sprang, helt lyckliga över att slippa gå i koppel.

Här har vi kommit fram till Ekoparken och caféet Skafferiet.



De andra tre fick ta en lite kortare tur. Det blir deras tur nästa gång. Det är svårt att ta alla fem samtidigt, för de är så olika till sättet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0