Yoda gjorde mig stolt idag

Hej allihopa!

Nu var det bra länge sedan jag var inne här på bloggen. Jag tror det är 3 veckor som har gått. Varför? Ja, det har inte hänt så mycket här hemma.

Zäta löper med allt vad det innebär. Skydd på henne och likadant på hanarna, för det får ju inte bli några valpar ännu. Kanske nästa år. Zäta fick ju 2 kullar 2010, så det här året ska hon vila.

Idag tog jag med mig Yoda på en promenad bort till Stora Skuggan. Vi gick inte genom skogen utan tog den lite kortare vägen.



Vi mötte en hel del hundar på vår promenad och Yoda var så duktig. Han skällde nästa inte alls och t.o.m. vid 2 tillfällen så gick han fint och lugnt fram till hundarna för att hälsa. Snacka om jag var en stolt matte då. Det är förstås alltid enklare när man bara har en hund med sig. Annars triggar de gärna igång varandra.

Naturligtvis så stannade vi en kort stund vid Skafferiet för att ta en fika.

Nu hoppas jag att det inte dröjer 3 veckor igen innan jag kommer tillbaka här på bloggen.

Ha det så bra!


Kommentarer
Postat av: Katarina (Roses and stuff)

Kan tänka mig att det blir livat hemma med en löptik och några hanhundar. ; )

2011-11-23 @ 16:23:13
URL: http://hunddagboken.blogspot.com/
Postat av: Freja

Tänk, det är precis samma sak som min husse säger att han är stolt över mig med... Tydligen är vi som är alldeles lagom stora vovvar sedda som "bjäbbiga" Hmmmpf säger jag, jag är då inte alls sån som vuffar i onödan!!!!

2011-11-24 @ 23:39:08
URL: http://prinsessanfreja.blogspot.com
Postat av: Smse Hund & Foto

Hihi! Min kille ville att vår Blue Fawn hane skulle heta Yoda :)

2011-11-29 @ 13:06:07
URL: http://Chiruna.se/Blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0