Vad har hänt i veckan?

Hej allihopa!

Ja, vad har hänt här hos oss i veckan? Tyvärr var jag tvungen att ta Romeo till veterinären i torsdags. Analsäckarna igen! Han var så duktig när vet. undersökte honom. Han sa inte ett knyst. Så nu går han på penicillin fram till nästa lördag.

Vi ska på återbesök nu på torsdag. Hoppas allt ser bra ut. Börjar fundera på att kanske låta ta bort analsäckarna på Romeo, för det är 4:e gången som han får problem.
 
Idag söndag tog jag med mig Zäta på en långpromenad. Hon har så mycket energi som hon måste få utlopp för. Som vanligt blev det en tur till Stora Skuggan.

Kolla! vad kan det finnas här nere?



Jaha, så ska man stå på den här smala bänken. Måste du ta en bild på mig när jag ser sådär ängslig ut?



Tänker inte titta in i kameran hur mycket du än tjatar.



Äntligen framme vid fikastället. Här fick jag sitta på egen stol och fick hundgodis av matte. Mums!!!



När vi hade kommit hem från långpromenaden, var det dags för Yoda att gå på sin egna promenad med matte och därefter blev det Summers, Romeos och Heras tur. Så idag har vi alla varit ute riktigt mycket och länge.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Krya på dig, Romeo!

2012-03-05 @ 17:34:28
URL: http://ebbamolly.se/blogg
Postat av: † V K Z

Vad många fina sööööta vovar du har! :D NAaaaw!

2012-03-07 @ 12:47:26
URL: http://vikzan.spotlife.se
Postat av: † V K Z

sv: jaha okej, alltid kul med nya valpar ju! :D på hunddagiset där jag jobbar finns de en långhårig chihuahua, men han är jättetung pga av pälsen, så jag föredrar korthåriga!



Åh, Zäta liknar min vovve Megi jättemycket.. hon var en chihuahua blandning och vi var tvunga att avliva henne i fredags. :(

2012-03-08 @ 09:35:47
URL: http://vikzan.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0