Det blev en promenad ändå.....

fast bara jag och två utav våra hundar. De som skulle ha följt med fick tyvärr förhinder. Men om vädret håller i sig så blir det en ny chihuahuapromenad nästa söndag.

Yoda och Summer fick följa med den här gången. Som vanligt gick vi genom Lill-Jansskogen.













Det var varmt ute, så tungorna hängde. Naturligtvis hade jag vatten med mig, men varken Summer eller Yoda ville dricka, så de fick lite utav vattnet på kroppen istället.

Summer orkade inte gå hela vägen hem, så jag fick bära henne. Vet inte om hon har dålig kondis, är lat eller om det var något annat som gjorde att hon helt plötsligt lade sig ned och inte ville gå.

När jag kom hem så tog jag resten på en något kortare, men ändå en långpromenad. Det måste ju vara rättvist.

Usch, hittade årets första fästing på Summer. Som tur var hade den inte satt sig fast, utan kröp omkring i pälsen.

Hoppas vi blir fler nästa söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0