Hemma hos Leo

Nu var det här ganska länge sedan, faktiskt i februari, men jag tänkte att jag ville dela med mig utav de här fina bilderna på Casa Cane Minore Leo.
 
Jag är så glad att alla Casa Cane Minore Ruths valpar kom till så fina människor. Alla tre Leo, Ninja (Elsa) och Theodor (Love) bor i Stockholmsområdet, så jag har chans att träffa de ibland.
 
Jag och en kompis var hemma hos Leos matte och husse en kväll i februari. Det blev en härlig kväll med mycket glada skratt och mys med hundar.
 
Leo är så fin, jag kan se lite utav morfar Yoda i Leo.
 
 
Och här är Leo och hans kompisar
Jag hoppas att alla kullsyskonen ska kunna träffas någon gång här framöver. Det vore jätteroligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0