Älskade Hera

Inte en gång till !!!
 
Det är fortfarande ofattbart att Summer, min älskade hund inte finns längre, men att även Hera skulle ryckas ifrån oss bara några veckor senare, nej det går inte att ta in. När jag kommer hem från jobbet om dagarna så tror jag fortfarande att fyra så underbara chihuahuor ska komma och möte mig vid ytterdörren. Men nej nu är det bara två kvar, Romeo o Zäta.
 
Hera var med om en olycka i hemmet som jag inte orkar gå in på och hon dog i min famn. Det var en av de mest fruktansvärda händelser som jag någonsin varit med om. Jag ryser fortfarande när jag tänker på det och hela förloppet spelas upp i min hjärna gång på gång.
 
 
Den 12 juli fick även du Hera vandra över regnbågsbron. Där får du träffa Ellie, Yoda o Summer och ni får springa omkring och leka tillsammans. Du hade iallafall ett långt liv, du skulle i september fyllt 16 år.
 
Bildresultat för regnbågsbron hund
 
Vi saknar dig väldigt mycket Castillo's Hera My Black Beauty.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0