Nu har Ruth fått sin päls tillbaka

Hej!
 
Nu var det bra länge sedan som jag var här inne på bloggen. Varför? Jo, det har varit så mycket strul på jobbet, så jag har varken haft ork eller tid att sätta mig ned och skriva något. Men nu ser det ut som om allt kommer att ordna sig, så här kommer lite nyheter om Ruth.
 
Som ni vet så fick Ruth en valpkull förra sommaren. Tre jättefina valpar. Allt gick bra. Men efter ca 2 månader efter valpningen så började Ruth tappa pälsen. Ja, det var inte bara pälsen som försvann utan också hennes fina färger.
 
Så här såg Ruth ut innan och direkt efter valparna hade kommit.
 
Sedan såg hon ut så här
Men nu har som sagt pälsen kommit åter. Ruth är närmast kameran.
Ja, så kan det bli ibland efter att en tik fått sina valpar. Jag är så glad att Ruth är sitt gamla vanliga jag igen. Tack för fina bilder!
 
Om några undrar hur Hera mår, så kan jag meddela att hon mår fina fisken. Efter att hon tog bort ett par tänder så har hon slutat att nysa och är hur glad och pigg som helst. Gamla tanten som blir 12 år i år.
 
Nu hoppas jag verkligen att det inte ska dröja så länge tills jag är inne här på bloggen igen.
 
Kram!

Kommentarer
Postat av: Elin

Äntligen är du tillbaka!!!

2013-03-03 @ 21:32:54
URL: http://www.fluffmonster.blogg.se
Postat av: Victoria

Vad bra att pälsen är tillbaka!!!!! :)

2013-03-07 @ 15:41:23
URL: http://hundtassarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0