På chihuahuapromenad i Åkeshov

Hej!
 
Mitt senaste inlägg handlade om när vi träffade Ninja. För ett antal veckor sedan tog jag en söndag med mig Summer ut till Åkeshov för att träffa Ninjas kullbror Theodor (Love). Jag hade inte träffat Theodor på väldigt länge då han har flyttat från en ägare till en annan.
 
Här smyger Summer förbi Theodor
 
 
Theodor är en superfin kille som nu får bo hos en underbar person. Han får följa med matte till jobbet varje dag. Det tycker jag är toppen.
 
Visst är kullsyskonen olika? Tänk att det kan bli så. Ninja och Leo är båda långhåriga men väldigt olika även dem. Ninja är liten och Leo väger minst 1 kg mer än Ninja.
 
En bild på Leo från förra sommaren.
 
Tack Petra och Theodor för en trevlig promenad.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0