Lite sorgligt känns det.....

Hej och God fortsättning!
 
Jag hade önskat att jag i nuläget skulle kunna få skriva att Ruth väntar valpar, men tyvärr blir det inte så. Talade med fodervärden för några dagar sedan och de ser inga tecken på att Ruth är dräktig. Hon skulle i så fall varit på ca dag 42 nu. Tråkigt naturligtvis, men det är sådant som händer. Ruth parades vid två olika tillfällen dagarna efter varandra. Men det fungerade inte.
 
Jaja, vi får försöka i maj då hon kommer att löpa igen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hoppas fodervärden har fel. Förra gången min Rosa fick valpar sa min syster (som Rosa bor hos) att det inte syntes någonting när hon var på dygn 39. Sen sa det bara "poff" någon dag senare så syntes det och då hade hon bara 2 valpar. Så än är det kanske inte för sent?

Svar: Vi kan bara hoppas, annars får vi göra ett nytt försök i maj när Ruth ev löper igen.
3 chihuahuor

2014-01-09 @ 18:15:21
URL: http://safirasmatte.blogg.se
Postat av: Sussi

Vilken synd att hon gick tom. Det är ju så underbart med små puppisar.
Lycka till nästa gång!

Svar: Tack så mycket. Ja, vi hoppas verkligen att det blir sommarvalpar istället.
3 chihuahuor

2014-01-13 @ 18:56:30
URL: http://www.suchis-suchis.blogspot.com
Postat av: Elin

Va tråkigt att läsa, men på det igen. I maj, det är ju perfekt för alla dem som vill ha sommarvalpar ;-)

Svar: Jag tycker också att det är bättre med valpar som föds på sommaren, då hinner man vänja dem vid att vara ute och dem kan få känna på olika underlag.
3 chihuahuor

2014-01-13 @ 21:05:37
URL: http://www.fluffmonster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0