Prov av en ny produkt genom Buzzador

Det här blir ett inlägg som inte handlar om mina hundar eller något som har med djur att göra.
 
Jag är en s.k. Buzzador som får möjlighet att prova olika produkter antingen gratis eller till ett mycket reducerat pris. Just nu så har jag fått förmånen att prova en ny produkt som ska hjälpa hår, naglar och hy. Produkten heter Swiss Beauty Pearls.
 
Det är som ni ser på bilden två olika tabletter som man ska ta en gång per dag tillsammans med vatten. Tabletterna innehåller bl.a. A- och E vitaminer, selen, zink, olivextrakt. Jag har bara ätit dem i 10 dagar, men tycker ändå att min hy har blivit lite klarare och känns något fastare. Kanske bara en synvilla från min sida ;) För att bli mer säker krävs det att man äter dem i ca 4 veckor. Så jag återkommer med mer information om några veckor.
 
Vill du bli en Buzzador gå in här. Du kommer att få massor med bra och intressanta erbjudanden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0