Härlig promenad med Zäta

Hej!
Nu har det varit några superfina dagar med härligt vårväder. Då måste man bara ta en tur med hundarna. Som ni vet så har jag fyra stycken här hemma. När jag vill gå på långpromenad tar jag oftast bara en med mig. De är så olika till sättet så det blir ingen bra promenad om alla följer med. Hera som snart är 14 år orkar inte gå så långt. Summer som är 11 år vill helst bara gå dit hon vill, så då får jag bära henne om vi ska komma fram. Romeo som fyller 8 år i december orkar heller inte gå så långt, då han har lite fel på sina bakben. Ja, då blir det bara Zäta kvar, hon blir 8 år i juli, men henne är det full fart på hela tiden. Hon älskar att gå ut och gärna långt.
 
Idag blev det en tur till Stora Skuggan, ett av mina favoritställen. Fika hann jag med på Skafferiet innan vi var tvungna att gå hem igen.

Hoppas det blir många härliga promenader här framöver.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Zäta är verkligen lik sin mamma Minus :)
Vi brukar åka på chihuahua träffen i Åkeshov med jämna mellanrum och så fort vi hinner med dit. Vore kul att ses där :)

Svar: Hej,Tyvärr hade jag inte möjlighet i helgen, men jag hoppas att vi snart ses i Åkeshov. Ska bli intressant och se hur Zäta blir när mamma Minus kommer.
3 chihuahuor

2015-09-14 @ 00:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0