Först lite bus och sedan....


Idag bestämde matte att jag skulle få följa med på chihuahua-träff på ett hundkafé. Men jag började med att busa lite på morgonen i mattes säng. Jag är inte så arg som jag ser ut på bilden. Men man måste ju visa vem det är som bestämmer, eller hur?

Sedan stack vi iväg till hundkaféet Small To Big för att träffa Melvin och Oliver och deras matte och husse. Det var kul att träffa lite andra hundar än de jag umgås med hela dagarna. Vi hade en liten mini-chihuahua-träff där.

Det fanns flera hundar på kaféet som t.ex. Leo. Han verkade gilla mig ganska mycket. Lite jobbigt ibland.

Jag fick en egen liten tallrik med korv och leverpastej. Leverpastejen var godast. Men jag är ju inte så stor, så matte fick ta hem resterna i en goody-bag. När vi kom hem slocknade jag direkt. Det var en ansträngade dag tycker jag. Men rolig.

Kommentarer
Postat av: LINA

ja hon kommer förmodligen få samma hårlag/färg som Yoda :-) Jag vet att jag sagt det förut men jag måste säga det igen - vilken lyx med tro! Skulle dock min sambo aldrig gå med på!

2009-02-16 @ 22:28:45
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: LINA

nehe? Ja, det blir ju helt klart lite extra mysig känsla över det hela om de är en liten familj :-) Tindra kommer ifrån Köping, hon som föder upp där heter Barbro Larsson! Väldigt liten uppfödning. Vart kommer mamma och pappa vavva i familjen ifrån?

2009-02-17 @ 14:35:44
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Stella

Hundkafé??? Aldrig hört talas om, men trevligt låter det, hoppas vi kan få något liknande i Borås

Sen måste jag säga att du såg livsfarlig ut på första bilden :)

2009-02-17 @ 21:20:48
URL: http://www.blondinstella.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0