I snö och slask


tog matte och jag en tur till hundkaféet Himmelska Hundar idag. Matte fick bära mig nästan hela vägen. Man vill ju inte bli blöt om tassarna i onödan. Jag ville bara gå där det fanns snö, så matte fick hoppa från det ena stället till det andra.

Inne på kaféet träffade vi en chihuahuakille som hette Zizou på 7 månader. Oj, oj, oj!!! han ville ju bara busa (precis som min Romeo). Det ville inte jag, så jag sa ifrån. Här kommer en bild på honom, jag står lite bakom för säkerhets skull.

Vi hade bestämt möte med Maggie och hennes matte. Ja, eller rättare sagt, matte hade bestämt träff. Maggie fick en stor tårtbit med massa smaskens i,  jag tog en chihuahua-cocktail. Medans Maggie sprang omkring och hälsade på alla som kom in, så föredrog jag att ligga i mattes knä. BÄSTA STÄLLET!

Kommentarer
Postat av: Ira & Mio

Verkar som ni fick en mysig dag även om det var tryggare i mattes knä, när alla far och busar så där, tyvärr är jag nog en av dem som gör så, så mig kommer du nog inte gilla :-) kram Mio

2009-02-06 @ 21:59:00
URL: http://luckyprince.blogg.se/
Postat av: Nettan

Jag har varit på väg till Himmelska hundar hur många gånger som helst men aldrig kommit iväg.



Får väl ta en sväng snart så man får se det härliga stället enligt många.



kram

2009-02-06 @ 22:14:58
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Maggie

Tack för senast Summer! Du skulle lätt passa i volangklänning du med :)

2009-02-08 @ 04:43:33
URL: http://poshpoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0