Forts. på Heras tillstånd


Hera ville inte äta något på förmiddagen, hon bara låg i sin bädd. När jag kom hem efter att ha varit ute med Romeo en sväng, så när jag öppnade dörren, så kom även Hera fram för att hälsa. Jag passade på att ställa ned maten till henne igen och nu åt hon upp allt med god aptit.

Hundarna älskar att vara ute på balkongen, så jag släppte ut den en stund och Hera hängde med. Verkade vara som vanligt. Glad och uppspelt.

Men så plötsligt så ville hon gå och lägga sig igen. Och nu ligger hon och sover. Jag har faktiskt ringt till veterinären och vi har fått en tid på tisdag. Tyckte att det kändes tryggt att ha en vet.tid ifall hon fortfarande skulle vara i samma tillstånd om några dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0