Ut i skogen ska vi gå.....


Jag hade tänkt ta med mig Zäta ut till en liten agilitybana idag, men så blev det inte. För först så mådde Yoda illa i morse (flera gånger) och sedan efter att jag hade varit ute med Summer och Romeo, så upptäckte jag att Summer hade gjort sig illa i ena baktassen (den är bra nu). Så då kändes det inte som om jag ville lämna de ensamma under några timmar. Det får bli en annan dag. Här kommer några bilder från Summer o Romeos tur i skogen.

Vem gömmer sig här? Romeo så klart.

Kommentarer
Postat av: *tingeling*

God morgon i stugan! Å vad söta dom är :) Idag ska jag få besök av en valpköpare, lille man är ju ingen valp längre utan en stilig herre, ska bli så kul... ha en fin fin dag :)

2009-07-20 @ 08:39:08
URL: http://www.metrobloggen.se/hyttabytt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0