Efter invigningen


Ja, jag har varit på invigning av en vattenbar på Häst & Hundhuset idag. Röda mattan och allt. En goody-bag fick man också.

Efter turen inne i stan, tog vi buss 47 ut på Djurgården och Rosendals trädgårdar. Där fikade matte och hennes kompis och jag fick lite mat som matte hade med sig i en påse. Sedan skulle vi ta en titt inne i Rosendals butik, men jag fick inte följa med in, så matte och hennes kompis fick turas om att gå in och kolla. Dumt! När vi skulle åka hem, tog vi spårvagnen in till Norrmalmstorg och sedan tunnelbanan. Imorgon kanske vi ska ta en tur till någon hundrastgård, säger matte. Hmm, hur kul kan det vara?

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det lät spännande med en vattenbar! Och Rosendahls trädgårdar, det är härligt där! :)

2009-06-29 @ 21:48:33
URL: http://safirasmatte.blogg.se/
Postat av: Becca

Hej Yoda,

Vad roligt att du bloggat om invigningen av Vattenbaren. Jag hoppas att du hade det riktigt kul, att snittarna var till belåtenhet och att goddiebagen blev en glad överraskning när du väl kom hem.



Jag vill gärna skicka lite bilder från invigningen till dig. Häst och Hundhuset passar även på att tipsa dig och dina vänner om 6 andra favoritställen i innerstan. Från fik och bar till svalkande dopp och grönområden för lek och motion. Totalt 7 oaser för varma cityhundar att räkna med i sommar.



Läs mer och se bilderna här: http://tinyurl.se/5a3c5p



Vov på dig (och ha en härlig sommar),

Becca.

2009-07-03 @ 00:10:48
URL: http://www.beunited.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0