Mådde lite dåligt idag


Jag mådde hur bra som helst i morse, men under tiden som matte var på jobbet så hände något med min mage. Matte kom hem på lunchen och det första hon såg när hon klev innanför dörren var små högar som jag hade placerat i hallen och i vardagsrummet.   

Tror du hon blev glad? Antagligen inte, men hon förstod att det inte var min mening att smutsa ned så mycket. Efter att vi hade varit ute så kändes det mycket bättre. Jag var jättehungrig. Matte hade gjort iordning en skål med lite mat till mig, men jag snodde Romeos. Jag var ju jättehungrig!!! Sedan var det iallafall dags att vila lite.









Kommentarer
Postat av: Mio & Ira

Krya på dig!!

2009-03-05 @ 22:06:05
URL: http://luckyprince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0