Summer är hemma

Ja, så var det dags för Summer att besöka veterinären. Jag tog henne till Gärdets Djurklinik.

Först kollade de vikten och Summer vägde 2 kg. Sedan lyssnade veterinären på hjärta och lungor. Allt lät bra. Så var det dags för lilla baken. Åh, Summer hade så ont. Veterinären försökte göra rent, men det gjorde för ont, hon var så svullen, så vi fick recept på penicillin och smärtstillande. En ny tid för att fortsätta behandlingen fick vi nästa tisdag.

Jag tycker att Summer redan nu ser lite gladare ut.

Det här besöket gick på 830 kr.

Det har varit en tung dag idag, för på förmiddagen när dottern skulle åka hem till mig för att gå ut med hundarna, så körde hon ned i en grop som fanns på vägen med sin vespa och bröt tre ben i foten. Ibland undrar man när oturen ska vända. Snart hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Carina

Men hur mycket kan hända :-( vilken otur ni har. Skönt i alla fall att summer verkar gladare, klart det måste göra jätteont på henne. Ha en bra dag

2010-04-23 @ 05:44:18
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Quila o Ronja

Näe...vad jobbigt. Såå mycket på en gång. Hoppas det vänder nu. Nu har ju ni haft er beskärda del av allt...oh dottern som bröt en massa ben!!!!!



Ha en bra dag

Susanne

2010-04-23 @ 08:18:53
URL: http://quilaoronja.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0