Summer - del 4

Som jag berättade tidigare så fick Summer vara hos mamma under dagarna när jag jobbade, men efter ett tag, så blev det lite för jobbigt för henne. Då hade jag en sådan tur så genom en bekant till mamma fick jag tips om en tjej som gärna ville ta hand om Summer om dagarna.

Vi bestämde att jag gick till jobbet på morgonen och sedan skulle hundvakten komma vid 11-tiden. Sedan stannade hon till runt 16-tiden. Då behövde Summer bara vänta ca 1 timme innan jag kom hem igen. Det var verkligen lyckat. På det sättet behövde Summer inte vara ensam så många timmar.

Summer har alltid varit en väldigt lugn och harmonisk hund, som inte har brytt sig så mycket om att hon har varit lite ensam några timmar om dagen.

Här är en bild tagen av hundvakten när vi bodde ute i Solberga.

I januari 2006 flyttade Summer och jag in till stan och ett område som heter Hjorthagen. Det var ganska mycket snö det året. Här har vi Summer i en lite för liten tröja. Men det gick bra ändå. Slapp iallafall bli kall om magen.


Kommentarer
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Nominera favorit Foto & Design blogg!

Sv: Åh e det sant? Gud vad rolgti<1:)

2010-01-17 @ 08:42:06
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0