Zäta och Yoda del 4

Ja, jag vet inte vad jag ska tro. Är Zäta dräktig eller ej. Jag har försökt att jämföra Zäta med de andra två tikarna som är här hemma. Känna på deras magar och sedan på Zätas. Ena minuten tycker jag att det finns en viss skillnad medans i nästa sekund, så känns de helt lika. Ja ja, det är bara att fortsätta och vänta.

Ifall nu Zäta skulle vara dräktig så bör detta ske inne i lilla magen

Livmodern är markant förstorad. Embryot är 17-27 mm. Första förbeningen ses på huvudbenen. Ögonen syns tydligt och man anar öronens plats liksom de båda spenraderna. Vid bukpalpation är fosterblåsorna ovala och ca 25 mm stora.

Kommentarer
Postat av: Bertil och Linda

vi håller alla tassar o tummar för att det sla gå bra ♥

2010-07-18 @ 20:54:34
URL: http://bertilblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0