Gott Nytt År!

Hejsan!

Har ni haft en bra år? Här har det hänt så mycket, både bra och jobbiga händelser. Som jag skrev i min andra blogg Hund i Sthlm, så hade jag gärna varit mer aktiv här på bloggen, men pga att min dotter gick igenom en jobbig behandling under första halvåret, så har bloggandet blivit lite åsidosatt.

Men nu har vi snart ett nytt år och det hoppas jag verkligen ska bli ett toppenår. Jag har bl.a. tänkt lägga upp en kalender här på bloggen (om jag nu lyckas få in den) där ni ska kunna se vad som är på gång med hundarna osv. Kanske blir det valpar nu i sommar.

Sedan har jag tänkt ha en egen kategori där jag tänker lägga upp information om min och dotterns kennel Casa Cane Minore.

Ja, det är några saker som är på gång. Hoppas ni fortsätter att titta in här för att se vad jag och hundar har för oss.

GOTT NYTT ÅR önskar vi er alla

Kramar

Anneli, Summer, Yoda, Romeo, Hera och Zäta


Kommentarer
Postat av: Petra

Gott Nytt år på er! Tack för kommentar i våran blogg =)



- PP

2012-01-04 @ 16:25:12
URL: http://www.petitpaws.se
Postat av: Trixi

Hoppas ni får ett riktigt toppenår 2012!/Trixi

2012-01-06 @ 17:00:21
Postat av: Emma

Haha! Ja, visst är det verkligen knepigt ibland? God fortsättning! Kramkram!

2012-01-07 @ 12:49:40
URL: http://emmawelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0