Summer är sjuk

Summer har varit lite låg de senaste dagarna. Hon äter som vanligt, men vill inte röra på sig alls. När vi är ute så står hon bara helt stilla.

Igår kväll började hon att skrika till lite fast ingen hade rört henne. Nu på morgonen så skrek hon till när jag nuddade hennes ena sida.

Jag har ringt veterinären och vi har fått tid kl 12.45. Hoppas verkligen inte att det är något allvarligt. Min lilla gumma! Hon ser så ynklig ut där hon ligger och tittar med "bedjande ögon" på mig.

Någonting som är väldigt konstigt är att Yoda springer efter henne hela tiden (precis som han gör på alla löptikar), men Summer är kastrerad. Zäta däremot är väldigt fientlig mot Summer och vill gärna nypa till henne. Ja, någonting är fel, men vad?

Håll tummarna för oss!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Hoppas det löser sig! Självklart håller vi tummarna för er!

2011-10-25 @ 16:50:17
URL: http://ebbamolly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0