Nytt veterinärbesök för Romeo

Hej,
 
I fredags var vi på återbesök på Albano med Romeo. Ögat såg jättefint ut sa veterinären, men hon tyckte att vi skulle fortsätta med dropparna ett tag till.
 
Romeo har fortfarande krampanfall och de senaste två gångerna har de hållt på mycket längre och Romeo har även skrikit till. Vet inte om han har blivit rädd. På Albano tog dem nya blodprov och sedan ska den läkaren som har hand om epilepsin höra av sig till mig. Får se hur vi ska gå vidare med medicineringen.
 
Jag passade samtidigt på att vaccinera honom också. Tyckte det var lika bra.
 
 
Nästa tisdag ska jag med Zäta för att fixa hennes tänder. Hon som alltid har haft så fina vita tänder, har helt plötsligt fått massor av tandsten och jag tror även hon har en lös tand. Det är inte likt den hunden alls.
Hoppas allt går bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0