Ninja är frisk!

Hej,
 
Igår fick jag besked från Ninjas fodervärd att nu är Ninja helt frisk. Vi har varit så oroliga. Visste inte om hon hade fått epilepsi eller foderallergi, för hon har varit väldigt sjuk och fick ligga inne på djursjukhus. Men nu efter det senaste veterinärbesöket så fick vi veta att Ninja antagligen hade ätit något olämpligt ute och fått en svår reaktion av detta.
 
Det känns så skönt att få veta att nu är allt som det ska och Ninja är glad och busig igen. Hon har t.o.m. gått upp i vikt till 1,8 kg. Superbra!
 
Här får ni se några fina bilder som jag fick av fodervärden.
 
 
Tack Moa för de underbara bilderna.
 
 

Kommentarer
Postat av: maria at inredningsvis

Härliga foton du bjuder på och SÅ söt hund jag Dör haha :) hoppas att du haft en bra start på det nya året.

Om du gillar doftljus har jag idag på bloggen en härlig butik som Ingen får missa :)

Ha en skön vinterdag

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Postat av: Elin

skönt att höra!
Hon är ju bara för söt med sin teckning! älskar chocolate & tan.

2014-02-08 @ 19:41:31
URL: http://www.fluffmonster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0