Lilla Romeo - är det din tur nu?

Usch, det känns lite jobbigt att behöva tänka på att Romeo också kanske har drabbats av samma "sjukdom" som Yoda hade. Vi vet inte varför och vad som drabbade honom, mer än att det verkade som epilepsi.
 
Den 19 september var jag med Romeo till Årstakliniken för att Romeo har börjat få krampanfall. Väldigt korta, någon minut eller så, men ändå kramper. Han är kontaktbar, men har svårt att styra sina tassar. Anfallen kommer oftast sent på kvällen eller under natten. Jag är lättväckt så jag har hört varje gång det har hänt.
 
På Årstakliniken tog dem en massa blodprov, men inget visade på epilepsi, så dem villa skicka honom vidare till Djursjukhuset Albano. Så dit ska vi på torsdag. Jag hoppas verkligen att de hittar felet och att det kanske går att göra något för att Romeo ska slippa kramperna.
 
Håll tummarna!
Min älskade Romeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0