Romeo älskar att gå på långpromenad

Så har ännu en helg passerat. Vädret har varit toppen. Just idag kändes det verkligen som om sommaren är på väg.
 
Romeo fick hänga med på långpromenaden till Stora Skuggan idag. Skulle gärna ha tagit Zäta med mig också, men hon har lite ont i lederna, så det får bli nästa gång. Har köpt en sele till henne, hon drar och rycker väldigt mycket, så jag hoppas det ska hjälpa henne.
 
Som sagt Romeo äääälskar att gå på promenad, precis som sin pappa Yoda gjorde. Idag fick vi gå hela vägen för vi missade bussen. Ibland fick jag bära Romeo för han blir lite trött i benen. När vi passerade genom Lill-Jansskogen  var det ganska lerigt på sina ställen så vi fick gå i sicksack mellan stigen och upp i skogspartierna. Vid ett ställe låg det så mycket grenar över vägen så vi fick nästan klättra. Lättare för Romeo att ta sig fram än för matte ;)
 
Det är alltid skönt att stanna till vid Skafferiet och där ta en kaffe. Härligt att sitta på deras veranda och titta på allt som händer runt omkring.
 
Några bilder blev det i alla fall på Romeo.

Jag hoppas att nästa gång vi går på promenad kanske Ninja och hennes matte hänger med.
 
Jag önskar er alla en trevlig vecka så hörs vi snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0