Året som har gått 2016

Hej,
 
Tänk nu har ett helt år gått och jag har inte varit speciellt synlig här på bloggen. Hoppas nästa år ska bli bättre.
 
Alla hundarna här hemma mår bra. Hera har hunnit bli 15 år, Summer 12 år och Zäta och Romeo 9 år. Som ni märker så har jag bara gamla hundar här hemma.
 
Två väldigt sorgliga händelser har skett under året. Fina lilla Ninja (Casa Cane Minore Elsa) så full av liv togs ifrån oss i augusti. Helt utan förvarning från att ha mått bra på morgonen till att hon dog sent på kvällen i mitten utav augusti. Jag känner fortfarande en stor sorg över att hon inte finns längre och jag tänker mycket på Ninjas matte som gjorde allt för denna underbara lilla hund.
 
Senare under hösten lämnade även Minus (Elonor Van't Land Van Aalst) denna värld. Hon blev 11 år. Minus är mamma till bl.a. Zäta (Casa Cane Minore Lakritz). Minus var också en väldigt speciell hund som bl.a. var en toppenmamma till sina valpar.
 
För att inte sluta detta inlägg bara med sorgligheter så vill jag visa en bild som jag fick för ett tag sedan på en av Zätas valpar. En jättefin kille
 
Med detta sista inlägg för 2016 vill jag önska alla ett Gott Nytt År
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0